375. EMAIL ΑΠΟ ΣΑΛΕΥΡΗ

Αγαπητό ΕΗΕ δεν υπήρχε περίπτωση να μην σας ενημερώσω για το νέο μου βιβλίο, απλά κάποια εργασιακά θέματα των τελευταίων ημερών με αποσυντόνισαν. Μην ξεχνάτε είμαι Ηλεκτρολόγος και από αυτό ζω, όλα τα άλλα είναι … πάθος !
Ευχαριστώ για την ανάρτηση του εξωφύλλου του νέου βιβλίου μου στο blog σας.
Συνημμένα θα βρείτε πληροφοριακό υλικό για το βιβλίο μου και είστε το πρώτο ενημερωτικό e-mail που στέλνω.
Θα ήταν χαρά μου να σας προσφέρω ένα ενυπόγραφο αντίτυπο. Ξέρω ότι θέλετε να κρατήσετε την ανωνυμία σας και προσωπικά αυτό με μαγεύει.
Σχόλια συντάκτη :
1) To email του κ. Σαλευρή περιείχε κι άλλα στοιχεία που δεν κρίθηκαν απαραίτητα για να δημοσιοποιηθούν.
2) Κάνοντας κλικ πάνω στις φωτό μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα περιεχόμενα του νέου βιβλίου κ. Σαλευρή.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου